Promosi / Tawaran / Peraduan

Wearnes Autohaus Service – Pusat Perkhidmatan 4S Bebas Malaysia Pertama

Wearnes membawa lebih daripada satu abad pengalaman dalam menyelenggara pelbagai barangan mewah ke dalam satu Pusat Perkhidmatan 4S bebas yang sangat profesional di Kuala Lumpur, dikenali sebagai Wearnes Autohaus Service.

A post shared by Ross Hadi (@gohedgostan) on

Terletak di Segambut, secara strategik tidak jauh dari pusat bandar Kuala Lumpur, Wearnes Autohaus Service disokong oleh kepakaran dan pemahaman yang sama terhadap keperluan pelanggan yang diperoleh daripada lebih daripada satu abad pengalaman dengan pelbagai jenama automotif premium di seluruh dunia.

_A7R0615

Dari membeli dan menjual, servis dan pembaikan, badan dan cat, walaupun aksesori yang berkualiti, Wearnes Autohaus Service merupakan Pusat Perkhidmatan 4S pertama yang bebas untuk memenuhi semua keperluan automotif walaupun pelanggan yang paling arif.

_A7R0622

Layanan VIP, Namun Harga Berpatutan

Apa sahaja tujuan pelanggan ke Wearnes boleh mengharapkan layanan kelas pertama di tengah-tengah suasana yang selesa. Bangunan lantai bilik pameran sepenuhnya berhawa dingin dan dilengkapi dengan piawaian mewah, dan dibentangkan untuk memberikan rasa selesa, luas, dan lapang.

_A7R0718

Pemilik yang menunggu kereta mereka untuk diservis boleh terus berhubung melalui sistem internet wayarles berkelajuan tinggi semasa bersantai di lounge pelanggan di mana minuman percuma disajikan.

_A7R0619

Pelanggan Wearnes boleh mengharapkan layanan sama seperti daripada pusat servis 4S jenama premium. Tetapi, pengalaman itu hanya dengan perbelanjaan kecil kerana Wearnes caj sebahagian kecil sahaja daripada kos buruh berbanding dengan pusat 4S premium sementara menawarkan tahap kepakaran dan peralatan yang sama. Ini memberi akses pengguna kepada tahap perkhidmatan premium pada harga yang berpatutan.

_A7R0630

Servis Oleh Pakar

Wearnes Autohaus Service dikendalikan oleh juruteknik yang sangat terlatih yang bekerja dengan peralatan terkini yang memastikan mereka dapat berkhidmat, menjaga, dan membaiki kenderaan walaupun yang paling canggih.

_A7R0647

Dari penjajaran roda, servis mekanikal, servis utama, brek, suspensi, pembaikan ekzos, hingga ke kerja badan dan cat, Wearnes Autohaus Service mempunyai peralatan dan tenaga kerja untuk pekerjaan tersebut. Alat dan proses di pelupusan Wearnes memenuhi walaupun piawaian yang paling ketat yang ditetapkan oleh jenama premium seperti Audi, BMW, Mercedes-Benz, dan Porsche.

_A7R0692

Wearnes bekerjasama rapat dengan banyak syarikat insurans dan telah memperoleh status pra-kelulusan dalam beberapa kes. Ini bermaksud kebanyakan pembaikan kemalangan boleh dimulakan segera tanpa perlu menunggu proses tuntutan yang panjang. Segera, dan tanpa kerumitan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Wearnes Autohaus Service menjanjikan pemulihan yang pantas tanpa menjejaskan kualiti dari barisan juruteknik yang terlatih sepenuhnya. Semua kerja-kerja dijalankan setermpat, memastikan kualiti kerja servis.

_A7R0671

Bergantung pada keutamaan pelanggan, Wearnes hanya menggunakan bahagian-bahagian OEM asli atau berkualiti tinggi, meliputi kerja-kerja pembaikan dengan jaminan jarak tempuh tanpa had masing-masing 12 atau 6 bulan.

Badan & Cat

Bagi mereka yang berminat menukar warna kereta mereka atau hanya touch-up kerana calar kecil ke pembaikan utama kini boleh melihat kepada Wearnes Autohaus Service. Kakitangan yang terlatih didedikasikan untuk memastikan cat dicampur dengan cermat untuk memuaskan pelanggan.

_A7R0706

Semua kerja cat dilakukan setempat untuk kepastian kualiti kerja setanding seperti pusat servis yang sah.

Kereta Pra-Milik Yang Boleh Dipercayai

Wearnes Autohaus Service menawarkan pilihan kereta pra-milik berkualiti terbaik di pasaran pada harga paling kompetitif. Kereta tertakluk kepada pemeriksaan rapi serta pemulihan dan pembaikan teliti sebelum diletakkan di lantai pameran.

_A7R0624

Bagi mereka yang ingin trade-in kereta sedia ada mereka, Wearnes Autohaus Service adalah sebuah syarikat yang bereputasi dan boleh dipercayai yang menjamin pengalaman penjualan bebas yang adil dan mudah. Tiada caj tersembunyi, dan pemilik dijemput untuk memandu masuk kenderaan mereka untuk penilaian percuma di lokasi.

Aksesori Berkualiti 

Pemilik yang ingin meningkatkan dan memperibadikan kenderaan mereka mempunyai pelbagai aksesori premium berkualiti untuk dipilih di Wearnes Autohaus Service. Pelbagai aksesori dalaman melengkapkan pemilihan filem cermin premium yang ditawarkan kepada mana-mana pemandu yang ingin menambah sentuhan kelas untuk kenderaan mereka.

_A7R0635

Peminat mencari peningkatan prestasi untuk kenderaan mereka ditawarkan penyelesaian ekzos sport dari Akrapovic, yang mana Wearnes adalah peniaga rasmi mereka yang dilantik di Malaysia.

Kempen Balik Kampung

Bermula dari 8 Mei 2018 hingga 30 Jun 2018, Perkhidmatan Wearnes Autohaus menganjurkan “Kempen Balik Kampung” yang menawarkan pertukaran minyak enjin BP Castrol 5W-40 sintetik sepenuhnya untuk jenama berikut dengan harga yang menakjubkan:

Volkswagen – RM288

Audi – RM388

Volvo – RM388

Vellfire/Alphard – RM388

BMW – RM488

Mercedes Benz – RM488

Lokasi / Hubungi

Wearnes Autohaus Service terletak di Jalan Segambut Tengah yang boleh diakses dari jalan utama seperti Jalan Duta, Jalan Ipoh dan Jalan Kuching.

Wearnes Autohaus Service Sdn Bhd
39 Jalan 2/57B, Jalan Segambut Tengah 51200 Kuala Lumpur
Malaysia

T: +603 6259 8221 F: +603 6259 8225

E: wearnes.service@wearnes.com
www.wearnes.com.my, www.facebook.com/WearnesAutohausService

_A7R0657

 

Previous post

Tugas Getir Menanti Azlan di Suzuka

Next post

Hong Leong Yamaha Motor Kemaskini Senarai Harga Motosikal

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *