Berita Auto

Tonton Dua Hyundai Sonata Bertembung Sesama Sendiri

Satu tinjauan yang dijalankan di Korea Selatan mendapati bahawa 3/4 daripada responden merasai Hyundai membina keretanya denagn standard keselamatan yang berbeza di luar negara daripada dalam negara. Sebagai rakyat Malaysia, ini adalah kebimbangan yang manasabah, walaupun pada tahun 2015. Bukan mengelakkan isu itu, tetapi, Hyundai sanggup bertaruh.

Di hadapan penonton secara langsung, mereka menebung Hyundai Sonata binaan North American dan Hyundai Sonata  binaan Korea Selatan. Kereta yang sama ke dalam satu sama lain dengan kelajuaan 56km / j.

Kesimpulannya, kedua-dua kereta cukup padan dengan integriti struktur membuktikan bahawa Hyundai membina produk dalam negeri mengikuiti standard yang sama seperti yang berlaku bagi pasaran eksport. Tahniah kepada Hyundai bukan sahaja kerana perkara ini, tetapi untuk melakukan perkara yang betul dari awal-awal lagi.

As the results show, both cars are pretty much matched in terms of structural integrity proving that Hyundai builds its domestic products to the same standard as it does for its export market. Kudos to Hyundai not only for making this happen, but for doing the right thing to begin with.

Previous post

Land Rover Keluarkan 2 Lagi Versi Discovery

Next post

Toyota Kembali Pengeluar Terbesar Being Dunia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *