VOTY / Anugerah / Pameran Motor

Koleksi Motosikal Harley-Davidson 2024 Dilancarkan di Malaysia Autoshow

Model Edisi Terhad Tobacco Fade Memukau Pengunjung dengan Reka Bentuk Eksklusif

SERDANG, 21 Mei 2024 – Harley-Davidson memperkenalkan koleksi motosikal Enthusiast Tobacco Fade 2024 yang dinanti-nantikan di Malaysia Autoshow 2024, bertempat di Hall B, MAEPS Serdang, dari 22 hingga 26 Mei. Model-model edisi terhad ini tersedia dengan harga bermula dari RM164,900 dan boleh didapati di semua pengedar sah di Malaysia dalam kuantiti terhad.

“Kami sangat teruja untuk membawa koleksi edisi terhad ini kepada para penunggang di Malaysia, kerana merekalah inspirasi di sebalik koleksi ini. Eksklusiviti Koleksi Motosikal Enthusiast ini bukan sahaja memberikan kebebasan ekspresi di jalan raya, tetapi juga cara kami memperbaharui model popular dan meraikan komuniti penunggang yang bersemangat,” kata Dimitris Raptis, Naib Presiden Asia Pasifik Harley-Davidson.

Koleksi Motosikal Enthusiast Tobacco Fade 2024

Koleksi Motosikal Enthusiast Tobacco Fade 2024 meraikan letusan tenaga kolektif yang dibebaskan oleh muzik langsung di tavern sudut, di perhimpunan motosikal, atau di pentas langsung Festival Harley-Davidson Homecoming. Skema cat dan grafik Tobacco Fade, yang diilhamkan oleh kemasan kayu sunburst klasik yang pertama kali dilihat pada gitar rock and roll, bass, dan dram pada tahun 1960-an, menjadikan motosikal ini istimewa untuk pencinta muzik.

Koleksi ini tersedia dalam kuantiti terhad, tidak lebih daripada 2,000 unit per model, merentasi pilihan tiga model motosikal yang dipilih dengan teliti. Koleksi Tobacco Fade Enthusiast termasuk ciri-ciri reka bentuk berikut:

  • Rawatan cat premium Tobacco Fade yang diaplikasikan menggunakan alat cat presisi canggih yang direka untuk melaksanakan perincian panel pudar, menghasilkan garis pin berwarna karamel yang kaya yang menyerlahkan nada panel emas metalik yang terapung di luar pudar sunburst.
  • Medali tangki bahan api yang diinspirasikan oleh rekod unik untuk skema ini.
  • Grafik plectrum gitar bergaya di fender depan.
  • Logo jenama Koleksi Enthusiast di atas pembawa bagasi Tour-Pak® atau fender belakang.

Model-model dalam Koleksi Tobacco Fade Enthusiast

Low Rider® ST Model

Motosikal sport-touring V-Twin Amerika untuk penunggang yang gemar dengan gaya bersih dan kurus ala Pantai Barat dan mendambakan prestasi luar biasa daripada enjin Milwaukee-Eight® 117 V-Twin. Ciri-ciri mekanikal adalah sama dengan model Low Rider® ST 2024.

Ultra Limited® Model

Nikmati prestasi touring premium tanpa kompromi dalam motosikal touring jarak jauh. Ciri-ciri mekanikal adalah sama dengan model Ultra Limited® 2024.

Tri Glide® Ultra

Trike touring jarak jauh yang mengajak anda untuk pergi jauh dengan semua tork, gaya, infotainment premium, dan ruang kargo yang boleh dipegang oleh tiga roda – ia adalah yang terbaik dalam keselesaan dua-up untuk pengembara yang tidak menunjukkan tanda-tanda untuk berhenti. Ciri-ciri mekanikal adalah sama dengan model Tri Glide® Ultra 2024.

Pelanggan yang berminat boleh menghubungi pengedar Harley-Davidson terdekat untuk maklumat lanjut berkaitan model-model, varian, warna, spesifikasi, dan jadual penghantaran yang berkenaan.

Terus-Terang

Pelancaran Koleksi Motosikal Enthusiast Tobacco Fade oleh Harley-Davidson di Malaysia Autoshow 2024 memperlihatkan usaha berterusan jenama ini dalam memperbaharui model-model popular mereka sambil meraikan komuniti penunggang yang bersemangat. Koleksi edisi terhad ini bukan sahaja menarik perhatian pencinta motosikal tetapi juga menggambarkan kematangan dan penghargaan terhadap model koleksi yang mengekalkan nilai mereka. Dengan inovasi dan reka bentuk eksklusif, Harley-Davidson terus memimpin dalam industri motosikal, menawarkan pengalaman menunggang yang tidak dapat dilupakan kepada pelanggannya.

GALERI

Previous post

PROTON S70 R3 Tumpuan Pertama di Dewan A1 Malaysia Autoshow 2024

Next post

Vespa Perkenal Model Sprint dan Primavera 2024 di Malaysia Autoshow

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *