Promosi / Tawaran / Peraduan

Jaminan PEUGEOT Baharu: Perlindungan Komprehensif Sehingga 7 Tahun

PEUGEOT Malaysia Perkenal Liputan Jaminan Lanjutan Untuk Kenderaan Baharu

Kuala Lumpur, 12 Jun 2024 – PEUGEOT Malaysia telah mengumumkan pakej jaminan standard baharu untuk semua kenderaan PEUGEOT yang dibeli mulai hari ini. Pembeli kenderaan baharu PEUGEOT kini layak menerima jaminan selama 5 tahun atau perbatuan sejauh 150,000km, mana-mana yang tiba dahulu. Jaminan ini merangkumi 3 tahun jaminan pengeluar dan tambahan 2 tahun jaminan lanjutan yang setara dengan jaminan pengeluar bagi semua kenderaan penumpang.

Perlindungan Jaminan Yang Fleksibel

Jaminan 5 tahun ini boleh dilanjutkan dengan pilihan perlindungan tambahan selama 2 tahun lagi, memberikan perlindungan komprehensif sehingga 7 tahun atau perbatuan sejauh 200,000km. Pelanggan boleh membeli jaminan lanjutan ini dalam tempoh 90 hari pertama untuk mendapatkan harga promosi. Jika dibeli 90 hari sebelum jaminan tamat, harga normal akan dikenakan.

Harga Promosi dan Normal Jaminan Lanjutan

ModelHarga Promosi (90 hari pertama)Harga Normal (90 hari sebelum tamat jaminan)
PEUGEOT 2008RM895RM1557
PEUGEOT 3008RM957RM1659
New PEUGEOT 408RM957RM1659
PEUGEOT 5008RM1049RM1811

Promosi ini juga melibatkan model PEUGEOT LANDTREK yang sedia ada, dengan jaminan selama 3 tahun atau perbatuan sejauh 100,000km. Jaminan ini boleh dilanjutkan selama 2 tahun lagi menjadi 5 tahun atau perbatuan 150,000km pada harga nominal RM2942. Pelanggan juga boleh mendapatkan jaminan lanjutan selama 4 tahun lagi menjadi 7 tahun atau perbatuan 200,000km pada harga RM5148 dalam masa 90 hari pertama selepas pembelian.

Komitmen Terhadap Pelanggan

Jamie Francis Morais, Pengarah Urusan Stellantis Malaysia, berkata, “Pelanggan adalah keutamaan kami dan kami ingin memastikan pengalaman pemilikan yang menyenangkan buat semua. Kami mahu memberi pelanggan fleksibiliti dalam memilih perlindungan jaminan berdasarkan kepada keperluan mereka. Kami faham bahawa membeli sebuah kenderaan baharu ialah satu bentuk pelaburan yang besar. Jadi, jaminan lanjutan ini membuktikan janji kami untuk membina hubungan jangka masa panjang dengan para pelanggan PEUGEOT di Malaysia.”

Untuk maklumat lanjut mengenai liputan jaminan baharu ini, pelanggan boleh menghubungi pusat panggilan sehenti di talian 1800-18-STLA (7852) atau layari www.peugeot.com.my/tools/faq.html.

Terus-Terang

Kami percaya bahawa pengenalan jaminan lanjutan ini oleh PEUGEOT Malaysia merupakan langkah strategik yang bijak, memberikan ketenangan fikiran kepada pelanggan dalam tempoh yang panjang. Dengan adanya jaminan ini, pelanggan dapat menikmati perlindungan yang lebih lama tanpa perlu risau tentang kos tambahan. Ini membuktikan komitmen PEUGEOT untuk memberikan nilai tambah kepada pelanggannya dan memastikan mereka mendapat pengalaman pemilikan yang terbaik. Kami mengesyorkan agar semua pelanggan baharu mempertimbangkan pakej jaminan lanjutan ini untuk memaksimumkan manfaat dan memastikan pelaburan mereka dilindungi sepenuhnya.

Previous post

Pelancaran BMW 520i dan BMW i5 Edisi Terhad oleh Auto Bavaria

Next post

Proton Melancarkan Jenama EV Baharu e.MAS

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *