Promosi / Tawaran / Peraduan

Pesta Jualan Mega Pertengahan Tahun Ingress Swede Automobile

Pesta Jualan Pertengahan Tahun Ingress Swede Automobile adalah pilihan ideal untuk mengisi hujung minggu Hari Bapa anda.

Jangan lepaskan peluang anda ke Jualan Hujung Minggu Hari Bapa Eksklusif Ingress Swede Automobile pada 8 dan 9 Jun, 2024 dari 10 pagi hingga 5 petang di Bilik Pameran ISA. Acara dua hari ini menawarkan tawaran eksklusif untuk kenderaan elektrik (EV) Volvo baharu, model hibrid, kereta SELEKT pra-milik berkualiti dan promosi selepas jualan eksklusif.

Rebat Kenderaan Elektrik dan Aksesori Percuma

Belanja Ayah anda Volvo elektrik sepenuhnya yang mesra alam dan berprestasi tinggi pada Hari Bapa ini. Volvo XC40 EV yang anggun boleh didapati dengan rebat sehingga RM25,000 dan aksesori tulen percuma bernilai RM7,000 selepas tempahan. Atau dapatkan Volvo C40 EV yang bergaya dengan rebat sehingga RM20,000 dan aksesori percuma bernilai RM7,000.

Penjimatan Model Hibrid dan Hadiah Misteri

Jika hibrid lebih sesuai dengan keperluan anda, Ingress Swede Automobile mempunyai tawaran yang luar biasa untuk barisan hibrid mereka juga. Tempah Volvo XC90 untuk menerima rebat tunai sehingga RM25,000. Pembeli hibrid XC60 dan XC40 akan mendapat hadiah misteri bernilai RM3,000** apabila mereka membuat tempahan. Dan jangan lepaskan rebat sehingga RM30,000* untuk model hibrid S90 dan V60.

Promosi Kereta Pra Milik Berkualiti SELEKT

Jimatkan wang sambil masih mendapat Volvo yang terbaik? Jengah promosi kereta terpakai SELEKT dengan kenderaan berkualiti yang boleh didapati daripada hanya RM200,000. Anda akan menikmati kadar faedah kewangan semenarik pembelian kereta baharu, tempoh perkhidmatan percuma minimum 1 tahun, dengan pilihan pelbagai jenis EV dan hibrid Volvo. Sebagai bonus istimewa, 10 pembeli kereta SELEKT pertama akan menerima sepasang fon telinga Bowers & Wilkins PI7 S2 terhad percuma bernilai RM2,300**.

Tawaran Eksklusif  dan Selepas Jualan

Jika anda sudah memiliki sebuah Volvo, ada sesuatu untuk anda juga! Bawa mana-mana model Volvo untuk pemeriksaan percuma dan perkhidmatan penjajaran dan pengimbangan tayar presisi eksklusif semasa Promosi Selepas Jualan ini. Anda juga boleh menikmati tawaran eksklusif terhad-masa untuk aksesori Volvo dan barangan gaya hidup.

Dengan rebat kenderaan elektrik sehingga RM25,000, rebat tunai hibrid sehingga RM30,000, tawaran kereta pra-milik berkualiti daripada hanya RM200,000, dan pelbagai produk eksklusif selepas jualan – ini adalah salah satu acara Hari Bapa yang anda tidak mahu lepaskan. RSVP di sini sebelum pergi ke Bilik Pameran ISA pada 8 dan 9 Jun untuk meraikan Ayah dengan penjimatan yang mengagumkan untuk Volvo serba baharu atau pra-milik.

*Tertakluk kepada terma dan syarat
**Tertakluk kepada ketersediaan stok

Previous post

MODENAS Mulakan Eksport Motosikal Ke China

Next post

Chery Buka Pusat 3S Baharu di Nilai, Negeri Sembilan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *