Promosi / Tawaran / Peraduan

Pesta Automotif Mengagumkan di KL BASE: Satu Tempat, Tiga Acara!

Nikmati keseronokan pesta automotif hebat dengan pelbagai aktiviti menarik dan tawaran eksklusif.

KL BASE Menjadi Tumpuan Automotif: Tiga Acara Utama oleh Sime Darby Motors

KUALA LUMPUR, 6 Jun 2024 – Bersedia untuk pesta automotif terbesar! Sime Darby Motors akan menguasai KL BASE, Kuala Lumpur pada hujung minggu ini dari 7 hingga 9 Jun 2024, dengan tiga acara hebat dalam satu lokasi. Dari pelbagai jenama bertaraf dunia hingga tawaran menarik dan hiburan keluarga, pesta ini menjanjikan pengalaman yang tidak dapat dilupakan.

Auto Bavaria AutoFest

Auto Bavaria AutoFest kali ini memperlihatkan kehebatan automotif Jerman dengan jenama ikonik BMW, MINI, dan BMW Motorrad. Sebagai pengedar BMW yang lama bertapak di Malaysia, Auto Bavaria mempunyai kakitangan jualan dan perkhidmatan selepas jualan yang sangat berpengalaman, memastikan pelanggan menikmati perkhidmatan bertaraf dunia.

Auto Bavaria telah diiktiraf dengan 12 kemenangan berturut-turut sebagai juara BMW Excellence Club, menjadikannya pengedar BMW utama dengan rekod kemenangan paling lama di negara ini. Acara ini menawarkan pelbagai aktiviti menarik dan tawaran eksklusif, termasuk rebat tunai sehingga RM100,000 dan penyelesaian pembiayaan terkhusus untuk memudahkan pelanggan memiliki kereta impian mereka. Pelanggan juga boleh menikmati harga tukar beli yang berpatutan.

AutoFest turut menyediakan pandu uji bersama pembimbing untuk membolehkan pengunjung menikmati memandu kenderaan BMW, MINI, dan BMW Motorrad di bawah bimbingan pakar.

Karnival Kereta Terpakai & Pesta EV Pramilik Pertama

Sime Darby Auto Selection, jenama kenderaan pramilik Sime Darby Motors, akan menganjurkan salah satu Karnival Kereta Terpakai terbesar di Malaysia. Acara ini memperagakan pelbagai pilihan kereta terpakai dari pelbagai jenama dengan rebat menarik dan penjimatan besar. Harga eksklusif acara ini menjadikannya masa terbaik untuk menaik taraf kereta anda.

Pesta EV Pramilik pertama Sime Darby Motors akan memaparkan pelbagai kenderaan elektrik (EV) terpakai pada harga yang tiada tandingan. Pelanggan boleh menikmati waranti menyeluruh, pilihan pembiayaan menarik, dan manfaat memandu EV.

Hari Cabaran BYD

Peneraju EV Global, BYD, akan menganjurkan Hari Cabaran BYD dengan pengalaman mesra alam untuk seisi keluarga. Pelanggan boleh memilih antara rebat tunai hingga RM20,000, kotak pengecas dinding percuma, kredit pengecasan, atau kadar faedah 0%. Program rujukan memberikan kredit pengecasan RM300 untuk setiap rujukan berjaya.

Hari Cabaran BYD juga menawarkan permainan menyeronokkan dan hadiah menarik, termasuk Cabutan Bertuah BYD dengan hadiah sehingga RM36,888, termasuk kerusi urut Ogawa iMelody. Pengunjung boleh memandu uji BYD ATTO 3 dan BYD DOLPHIN, merasai ciri-ciri inovatifnya secara langsung.

Mengulas mengenai acara ini, Jeffrey Gan, Pengarah Urusan Asia Tenggara, Sime Darby Motors berkata, “Kami teruja untuk menghimpunkan orang ramai dan menikmati pengalaman automotif yang luas dengan tiga acara menarik ini. Barisan kenderaan yang dipamerkan menawarkan sesuatu untuk semua. Kami menjemput semua pencinta automotif dan keluarga untuk menyertai kami di KL BASE hujung minggu ini.”

Jangan lepaskan peluang untuk mengunjungi pesta automotif yang luar biasa ini! Kunjungi KL BASE hujung minggu ini untuk meneroka tawaran dan aktiviti hebat! Cari “KL BASE EVENTS” di Waze atau Google Maps, dan kita jumpa di sana!

Terus-Terang

Acara ini sememangnya menawarkan pelbagai aktiviti menarik untuk peminat automotif dan keluarga. Dengan tiga acara hebat dalam satu lokasi, Sime Darby Motors berjaya mencipta pengalaman yang berbaloi untuk dikunjungi. Peluang untuk menikmati pelbagai jenama kenderaan bertaraf dunia dan tawaran eksklusif pastinya menjadikan hujung minggu ini sesuatu yang tidak boleh dilepaskan.

Previous post

Jualan PROTON Meningkat 13.6% pada Mei 2024

Next post

Sambut Ulang Tahun Vespa Bersama Geng Vespa

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *