Hibrid, Elektrik, Hidrogen

PRO-NET Diiktiraf sebagai “Best Overseas Pioneer Partner”

Menerajui Inovasi dan Kecemerlangan dalam Industri EV di Malaysia

SUBANG JAYA, 10 Jun 2024 – PRO-NET, peneraju dalam sektor kenderaan elektrik (EV) di Malaysia, telah menerima penghargaan berprestij ‘Best Overseas Pioneer Partner’ oleh smart Automobile, sebuah usaha sama antara Mercedes-Benz dan Geely Holding. Anugerah ini disampaikan di Forum Global smart yang diadakan di Beijing, mengiktiraf prestasi cemerlang PRO-NET dalam pasaran EV global.

Kualiti Pembinaan Rangkaian yang Luar Biasa

PRO-NET menunjukkan komitmen yang tinggi dalam menyediakan pengalaman pemilikan premium dengan strategi peluasan rangkaian pengedarnya. Kini, terdapat 13 pengedar rasmi smart di Malaysia, masing-masing menawarkan perkhidmatan terbaik dan mengekalkan standard perkhidmatan yang tinggi. Rangkaian pengecasan yang merangkumi 36 ruang pengecas di 9 negeri telah memantapkan kedudukan PRO-NET sebagai pemimpin dalam industri ini, memberikan sokongan yang terbaik kepada semua pemilik EV di Malaysia.

Pemasaran yang Inovatif

smart Automobile mengiktiraf usaha PRO-NET dalam memanfaatkan teknologi untuk pengalaman pelanggan. Melalui Aplikasi Hello smart, pengguna dapat mengakses 75% titik pengecasan di seluruh negara dan berinteraksi dengan kenderaan mereka dengan lebih mudah. Tambahan pula, aplikasi ini menyediakan platform komuniti di mana pengguna dapat berkongsi pengalaman dan tip penggunaan produk.

Kempen ‘Go Green Go smart’ adalah satu lagi inisiatif hebat oleh PRO-NET, yang memberikan insentif kepada pemilik kenderaan enjin petrol untuk beralih kepada EV. Ini selaras dengan usaha kelestarian global dan mendidik pengguna mengenai manfaat mobiliti lestari.

Pegangan Pasaran EV yang Mengagumkan

PRO-NET telah mencipta nama sebagai salah satu daripada tiga pilihan utama dalam segmen SUV EV premium di Malaysia. Walaupun hanya melancarkan satu model, PRO-NET menduduki tempat keempat dalam segmen EV premium keseluruhan sehingga April 2024. Kejayaan ini mencerminkan keyakinan pelanggan terhadap jenama dan ekosistem smart yang menyeluruh, termasuk Aplikasi Hello smart.

Menurut Zhang Qiang, Ketua Pegawai Eksekutif PRO-NET, “Anugerah ini adalah bukti kepada kerja keras dan dedikasi seluruh pasukan smart. Perjalanan ini bukan hanya pada smart sahaja tetapi juga disokong oleh rangkaian pembekal smart yang komited berkongsi visi menuju mobiliti lestari dan berusaha dalam menyediakan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan smart.”

Terus-Terang

Anugerah yang diterima oleh PRO-NET adalah cerminan kerja keras dan dedikasi dalam industri EV. Namun, kejayaan ini juga menekankan pentingnya sokongan dari pelbagai pihak termasuk pengedar dan pengguna. Kami melihat masa depan yang cerah bagi industri EV di Malaysia, dengan PRO-NET terus menerajui inovasi dan kecemerlangan. Namun, cabaran tetap ada dan usaha berterusan diperlukan untuk memastikan kelestarian dan kejayaan jangka panjang.

Previous post

UMW Toyota: Prestasi Mei yang Mencerminkan Kejayaan dan Impak Komuniti

Next post

Kia EV9: SUV Elektrik Mewah di Pasaran Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *