Bisnes

Chery Meluaskan Jejak di Selangor dengan Pusat 3S Baru di Bandar Bukit Puchong

Pusat 3S Baharu di Bandar Bukit Puchong: Meningkatkan Pengalaman Pelanggan

PUCHONG, 11 JULAI – Chery Malaysia kini berbangga memperkenalkan bilik pameran dan pusat servis baharu di Selangor, yang dimiliki dan dikendalikan oleh rakan pengedar Lesydear Automobile Sdn Bhd.

Terletak di No. 2 Jalan BP 4, Bandar Bukit Puchong, 47120 Puchong, Selangor, pusat 3S ini meliputi kawasan seluas 1,400 meter persegi, menyediakan pengalaman menyeluruh dalam memeriksa kenderaan, perkhidmatan pelanggan, dan penyelenggaraan.

Pelanggan boleh melihat rangkaian penuh kenderaan Chery di bilik pameran, dan menikmati ruang rehat pelanggan, pusat servis, dan bengkel yang serba lengkap.

Ciri-ciri Pusat 3S Chery Bandar Bukit Puchong

Pusat 3S Chery di Bandar Bukit Puchong ini dilengkapi dengan pusat servis yang mempunyai 12 ruang servis, yang semuanya dikendalikan oleh juruteknik Chery yang paling terlatih. Pembukaan pusat ini membolehkan Chery berhubung dengan lebih ramai pelanggan di kawasan komersial dan perniagaan yang sibuk di Puchong.

Presiden Chery Auto Malaysia, Leo Chen, menekankan kepentingan pusat ini, dengan menyatakan bahawa ia memperluaskan rangkaian Chery dalam Selangor. “Kami kini berada dalam posisi yang lebih baik untuk melayani mereka yang tinggal dan bekerja di kawasan yang dinamik ini,” katanya.

Perkhidmatan yang Ditawarkan

Pusat Chery Bandar Bukit Puchong dirasmikan oleh Leo Chen bersama Pengarah Urusan Lesydear Automobile Sdn Bhd, Billy Koh dan Ahli Dewan Undangan Negeri Seri Serdang, Abbas Salimi Azmi. Bilik pameran ini dibuka setiap hari – dari 9 pagi hingga 8 malam (Isnin – Sabtu) dan dari 10 pagi hingga 6 petang (Ahad). Manakala pusat servis dibuka dari 8.30 pagi hingga 5 petang (Isnin – Sabtu); ditutup pada Ahad dan Cuti Umum.

Untuk lokasi pengedar Chery terkini di Malaysia, layari https://www.chery.my/dealer-locator/. Untuk meneroka rangkaian penuh kenderaan Chery, pergi ke www.chery.my. Ikuti halaman rasmi Facebook Chery Malaysia di https://www.facebook.com/cherymalaysiaofficial.

Tentang Chery Malaysia

Chery Malaysia adalah sebahagian daripada Chery Automobile Co., Ltd., anak syarikat Chery Group, sebuah pengeluar automobil terkemuka dari China yang beribu pejabat di Wuhu, China. Ditubuhkan pada tahun 1997, Chery telah menjadi pemain utama dalam industri automobil, terkenal dengan pelbagai barisan kereta penumpang, SUV, dan kenderaan elektrik. Chery telah memperoleh kedudukan yang menonjol di pasaran domestik dan antarabangsa, mengeksport kenderaan ke lebih daripada 80 negara di seluruh dunia, termasuk Malaysia. Selama 21 tahun berturut-turut, Chery telah menjadi jenama No.1 di China untuk eksport kenderaan.

Terus-Terang,

Pembukaan pusat 3S Chery di Bandar Bukit Puchong ini bukan sahaja mencerminkan komitmen Chery untuk memperluaskan kehadirannya di Malaysia, tetapi juga menunjukkan usaha mereka untuk meningkatkan perkhidmatan pelanggan di kawasan yang strategik. Kami melihat ini sebagai langkah positif yang akan memberikan manfaat besar kepada pengguna, terutamanya dalam aspek kemudahan dan akses kepada perkhidmatan kenderaan yang berkualiti. Namun, adalah penting untuk melihat bagaimana pusat ini akan memenuhi jangkaan pengguna dalam jangka masa panjang.

Previous post

Isuzu D-Max X-Terrain Baharu: Trak Pikap Gaya Hidup Terunggul

Next post

Ford Capri Kembali: EV Dengan Jarak Pemanduan 627km

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *