Promosi / Tawaran / Peraduan

Temui Volvo Yang Dicipta Khas Untuk Anda Di Sentul Depot (9-11 Ogos)

Volvo Car Malaysia akan mempamerkan beberapa rekaan khas dan menawarkan pakej “Volvo Made For You” serta rebat istimewa untuk EV mereka.

Malaysia adalah salah satu negara paling berbilang kaum di dunia, namun apa yang menyatukan kita adalah penghargaan kita terhadap kereta. Sebagai refleksi pemiliknya, rakyat Malaysia sering kali mengekspresikan diri mereka melalui kenderaan mereka, menggunakan pelekat, pembalut, rim, dan aksesori.

Sebaliknya, terdapat satu lagi kumpulan yang mematuhi falsafah “stok adalah yang terbaik”, memilih segala-galanya dibiarkan seperti dari kilang. Bagaimana jika anda boleh menggabungkan dua perspektif ini?

Inilah yang telah dilakukan oleh Volvo Car Malaysia dengan model elektrik sepenuhnya mereka, C40 dan XC40. Kenderaan ini telah direka khas untuk acara pameran yang akan diadakan antara 9 hingga 11 Ogos 2024 di Sentul Depot di mana anda boleh temui “A Volvo Made for You”.

Acara ini menghidupkan barisan BEV Volvo yang diilhamkan semula untuk pemilik sebenar, sama ada melalui pembalut khas atau dengan penambahan beberapa aksesori tersendiri. Anda dijemput untuk merasai sendiri dan apabila anda membeli Volvo elektrik semasa hujung minggu tersebut, anda akan mendapat tawaran tambahan di atas rebat tunai sehingga RM25,000. Atau, jika pakej aksesori “Made for You” Volvo bernilai RM43,000 menarik minat anda, anda boleh memintanya dan mereka akan memasangnya pada kereta yang anda pesan tanpa caj tambahan*.

Volvo terkenal dengan keselamatan, dan sebarang pembelian BEV Volvo datang dengan ketenangan tambahan. Jika anda membeli Volvo C40 dan XC40, anda masih akan mendapat:

  • Lima tahun Volvo Service Inclusive percuma
  • Lima tahun perkhidmatan digital percuma
  • Lima tahun bantuan tepi jalan 24-jam percuma
  • Lima tahun jaminan kenderaan tanpa had perbatuan
  • Jaminan pengilang pada pek bateri voltan tinggi selama lapan tahun atau 160,000km, yang mana dahulu

Jika anda tidak berada di Lembah Klang dan tidak dapat menghadiri acara di Sentul Depot, tidak perlu risau – hanya kunjungi mana-mana pengedar Volvo di seluruh negara di luar Lembah Klang dan anda harus layak untuk tawaran yang sama. Bagi mereka yang tidak dapat hadir, kami boleh memberikan pratonton ringkas tentang apa yang akan dipamerkan pada hujung minggu tersebut.

Pertama, mari kita lihat pakej ‘Made for You’ Volvo yang tersedia untuk kedua-dua model C40 dan XC40 Recharge Pure Electric. Pakej ini telah disusun khas oleh Volvo untuk meningkatkan lagi penampilan dan praktikaliti setiap model.

Di bahagian luar, pakej ini merangkumi papan lari terintegrasi, serta rim 20″, yang lebih besar daripada stok, memerlukan tayar yang berbeza. Set ini dilengkapkan dengan kit penutup hab yang bergaya.

Untuk meningkatkan estetik, kit ini dilengkapi dengan plat penghalang pintu belakang yang bercahaya untuk tarikan visual tambahan semasa memuatkan kargo. Mungkin bahagian yang paling mengagumkan dan penting dari keseluruhan kit ini terdapat di dalam, dalam bentuk cermin pandang belakang dalaman digital.

Daripada kereta utama yang dipamerkan, empat daripadanya menampilkan pembalut vinil khas yang membayangkan semula Volvo C40 dan XC40 Recharge Pure Electric untuk pelbagai persona pemilik.

Pasangan pertama menampilkan pembalut “ALL BLACK” yang sangat maskulin dan elegan yang memberikan penampilan yang sangat stealthy dan agresif. Semua aksen krom dan bahkan Iron Mark di depan telah sepenuhnya dibalut dengan warna hitam matte. Rim tidak terkecuali dari tema gelap ini. Malah, satu-satunya warna yang kelihatan datang dari lampu siang Thor’s Hammer dan tandatangan lampu belakang, yang menonjol dengan ketara terhadap pembalut vinil ini. Memandangkan betapa kuatnya kereta-kereta ini, keagresifan penampilan hitam sepenuhnya adalah layak sekali pada pendapat kami.

Pasangan kedua di bawah moniker ‘Trendsetter’ mengambil inspirasi dari personaliti fesyen yang tidak takut untuk menonjol daripada orang ramai. Pelanggan yang mencari penampilan yang lebih ceria boleh mengambil inspirasi daripada C40 Recharge Pure Electric “TRENDSETTER” dalam pembalut biru kapal layar. Warna ini secara berkesan menonjolkan daya tarikan gaya hidup C40. Model lain adalah kereta yang sangat berwarna-warni yang meraikan friluftsliv Scandinavia, yang diterjemahkan secara kasar kepada ‘kehidupan di luar terbuka’, yang lebih menonjolkan keturunan Swedennya. Bahagian luar khas ini menggabungkan beberapa karya seni yang bersifat gembira, menampilkan doodle rusa khas di sisi.

Kami menggalakkan anda melawat Sentul Depot pada 9 – 11 Ogos untuk mencari A Volvo Made for You. Selain kereta yang diperibadikan, seluruh barisan Volvo dari semua PHEV mereka dan pelbagai kereta Volvo SELEKT – kereta terpakai berkualiti dengan jaminan dan pemeriksaan penuh yang dilakukan oleh Volvo Car Malaysia – juga akan dipamerkan semasa acara tersebut. Sebelum lawatan anda, pastikan anda pra-daftar di sini untuk acara tersebut dan anda akan menerima layanan peribadi sejurus tiba.

Previous post

GWM Malaysia Akan Melancarkan HAVAL H6 CKD Pertama pada Suku Ketiga 2024

Next post

Mazda Perkenalkan Enjin Stim Baru, Pengganti EV?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *