Servis / Selepas Jualan / Penyelenggaraan / Mod

Tiga Pakej Selepas Jualan Baharu Untuk Huracán

Lamborghini mengumumkan tiga pakej baharu selepas jualan bagi model Huracán, yang boleh didapati untuk kedua-dua pacuan semua roda dan pacuan roda belakang.

Kit aerodinamik termasuk sporty front splitter, side skirts dan rear diffuser dengan sayap belakang yang besar. Semua komponen diperbuat daripada bahan-bahan komposit yang ringan, kuat dan ditawarkan dalam matt hitam meningkatkan keseluruhan luar dan menonjolkan watak sporty. Kit baharu telah siap dibangunkan dan diuji oleh Lamborghini dalam terowong angin untuk memastikan keselamatan kenderaan dalam semua keadaan dan hanya kilang kit aerodinamik yang diluluskan disediakan untuk model Huracán.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_20160610

Pakej estetik mempunyai livery direka khas diperbuat daripada dua, grafik perlumbaan pra-potong, terdapat dalam matte hitam, merah atau hitam berkilau yang boleh digunakan dari depan ke belakang semasa membuat padanan cermin sisi belakang. Lambang livery direka khas untuk kemasan berkualiti tinggi dan boleh dikeluarkan dengan mudah tanpa menyebabkan kerosakan kepada cat luar.

Kit centre-lock diperkenalkan buat kali pertama pada Huracán, teknologi perlumbaan eksklusif mengunci sistem dengan kunci pusat. Rim berdedikasi selesai dalam hitam berkilat, mempunyai reka bentuk yang diilhamkan Super Trofeo dan serasi dengan semua tayar 20″ Huracán.

Semua produk daripada pelbagai Accessori Originali Automobili Lamborghini kini boleh didapati untuk pemasangan di lebih 130 pengedar Lamborghini yang diberi kuasa di 50 buah negara di seluruh dunia dan tidak menjejaskan waranti kenderaan.

 

Previous post

Warna Kereta Paling Boring Paling Popular Sekarang

Next post

Penutupan Lorong Secara Berperingkat Di Laluan Masuk R&R Genting Sempah Bagi Kerja-Kerja Menaiktaraf Jalan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *