Gaya Hidup

BELL & ROSS “Search for Extreme” Dilancar

Senama saya, Bell & Ross – rujukan utama dalam jam tangan aeronautik – baru-baru ini melancarkan jam yang sangat dinanti-nantikan, BR01 Burning Skull Bronze, semasa sidang media Search of Extreme  di W Hotel, di Hong Kong.

Melalui kempen baru dan tagline “Watch Beyond”, jenama itu membawa kita ke dunia lasak dan menimbulkan idea untuk melangkah lebih jauh dan mencabar had kita sendiri di bawah keadaan yang lasak, jam tangan bukan hanya alat menjaga masa, tetapi membantu kita, pada setiap masa.

Dengan lampu merah menawan, biru dan hijau yang mempesonakan mewakili bidang ketenteraan yang berlainan, upacara itu juga mempamerkan barang kemas terkini tahun ini yang ditujukan khas buat para profesional di bidang Darat, Udara dan Laut.

 

 

 

 

Upacara itu dimulakan dengan pengenalan ringkas oleh Juruacara Wanita Selebriti, Cik Jasmin Wong, diikuti dengan ucapan alu-aluan oleh Fabien de Nonancourt, Pengurus Besar Bell & Ross.

 

Selepas itu, model dalam kostum hijau tentera mempersembahkan jam tangan baru dari pelbagai koleksi Bell & Ross.

Catwalk itu dimulakan dengan model yang menunjukkan tiga jam tangan Air Field, iaitu BR03-92 Black Camo berteknologi tinggi, BR-X1 Black Titanium dengan pandangan dail telus dan ultra-maskulin, dan BR-X1 White Hawk diilhamkan oleh warna jet peribadi.

Majlis diteruskan adalah penampilan BRV2-94 Bellytanker dari bahagian Darat, sebuah jam tangan yang meraikan perlumbaan pemecah rekod tahun lima puluhan. Dari bahagian Laut, jam penyelam pertama oleh jenama ini dengan kes persegi, BR03-92 Diver, telah dilancarkan tidak lama selepas itu.

 

 

 

 

 

Sebagai satu kejutan, edisi terhad eksklusif untuk pasaran Hong Kong dan China – BR01 Burning Skull Bronze – telah diperkenalkan di atas pentas di hujung persembahan oleh model selebriti Encik Kevin Cheng.

Selepas upacara itu, tetamu mengambil masa untuk mengagumi  koleksi BR01 Skull yang terkenal dan ikonik yang mempamerkan jam tangan BR01 Skull Bell & Ross di peringkat-peringkat yang berbeza.

Aktiviti tambah ketika itu juga disediakan. Di antaranya peluang para tetamu mengukir tag tentera dengan nama mereka sendiri, memperingati visi mereka untuk mencapai lebih dari lebih bersama -sama jenama.

 

 

Sambil sesetengah tetamu posing untuk bergambar GIF mereka dengan pelbagai pos yang menarik, ada yang mencuba permainan VR , dan dapat merasa bagaimana perasaanya menempuh keadaan yang ekstrem.

 

Previous post

Theophilus Berkongsi Bagaimana Rupa Tesla Sedan Yang Akan Datang Mengikut Ramalannya

Next post

Enjin Diesel BMW Diberi Twin-Turbo

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *