Berita Auto

VW Golf R Sekarang Dengan Upgrade Yang Mengancam

Volkswagen Golf R memang terkenal dengan keupayaannya memacu semua roda yang diilhamkan oleh 4Motion dan kelajuannya. Versi terbaru Golf R telah dilancarkan di UK awal tahun ini dengan gaya dan teknologi baru yang telah disemak semula, termasuk bumper yang direka bentuk semula, lampu LED yang baru, lampu signal meluncur dan Paparan Maklumat Aktif Volkswagen.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Sekarang terdapat pilihan Pakej Prestasi baru yang kuat untuk versi DSG Golf pantas ini. Pakej Prestasi menambahkan penampilan Golf R dan seterusnya menajamkan keupayaan dinamiknya.

Dipasang di kilang itu, Pek Prestasi yang baru ini terdiri daripada sistem brek ‘R-Performance’, kelajuan yang tidak disekat dan roda aloi 19-inci ‘Spielberg’. Versi hatchback menerima spoiler bumbung belakang. Secara kolektif penambahbaikan ini berharga £ 2,300 (RRP).

Kelajuan maksimum terhad kepada 155 mph untuk Golf R dalam kedua-dua bentuk hatchback dan Estet. Walau bagaimanapun, batasan itu dikeluarkan dengan Pek Prestasi ini dan dengan itu melepaskan potensi penuh enjin TSI 310 PS 2.0 liter kereta. Tanpa halangan ini, model hatchback akan mencapai 166 mph dan Estet 168 mph.

Ya, Estet lagi laju. Golf R Performance Pack ini boleh didapati berasingan untuk hatchback Golf R dengan harga £2,975 (RRP).

 

 

Previous post

Honda HR-V Bersedia Untuk Toyota C-HR Yang Akan Datang Dengan Facelift

Next post

Adakah BMW Lambat Ke Parti Lori Pikap?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *