Berita Auto

BMW X2 Convertible Mungkin Realiti

BMW X2 pada mulanya akan tiba dalam format pemacu semua roda tetapi ia tidak lama lagi boleh didapati di dalam bentuk pemacu roda hadapan. X2 dijangka diminati pembeli-pembeli yang bergaya dan muda yang dikejari banyak pembuat kereta. Satu khabar angin bahkan mencadangkan bahawa versi dua pintu sedang dibina dan akan dipersembahkan kepada pembeli yang  muda bergaya yang berminat dengan Range Rover Evoque.

Tiada khabar angin mengenai pertimbangan serius BMW melancarkan X2 convertible tetapi mereka sudahpun memberikan lampu hijau yang tidak secara rasmi. BMW dilaporkan menjalankan kajian baru-baru ini yang mendapati sejumlah besar pembeli akan mempertimbangkan X2 boleh tukar. Itu menyebabkan kajian kedua yang lebih serius yang dikatakan masih berlaku. Jika kes perniagaan boleh dibuat pada akhir kajian kedua, sudah pastinya BMW akan menandatangani projek X2 convertible ini.

BMW juga dikatakan sedang mempertimbangkan versi dua pintu bumbung tetap  X2, tetapi itu diagak tidak akan menjadi  berbanding convertible.

 

Previous post

Bentley Continental GT Generasi Ketiga Semua Baharu di Malaysia Dari RM1.9 Juta

Next post

Enjin Mazda Skyactiv 3 Akan Menyaingi PHEV Tidak Lama Lagi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *